Be orginal

Hejsan. Har inte skrivit så mycket eftersom jag varit upptagen och min dator har blivit så seg.. ska göra systemåterställning nån dag. Men har precis duschat och så för imorgon. Ska till stan med mamma! Mellandagrea - såklart. ;)
Men eftersom min dator är seg så sitter jag vid min brors. Han duschar nu, så jag pass' på.
Förresten, ointressant grej nu bara. Men 2012 kommer jag ha den snyggaste kalendern ever. Det är skitsnygga bilder i den! Riktigt feina.
Ikväll kommer jag roa mig med några bilder och Promarkers. Jag fick somsagt nya i julklapp. Men jag skrev ut några fina bilder som jag bara tänkte färglägga... För att träna liuuuuuuksom.
Men någon som har en inspo-källa till att rita och så? No fantasy just nu.
Men vi hörs, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Vendi

Vilken fin blogg! :)

2011-12-27 @ 20:00:57
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/
Postat av: Magda

Vad fin blogg du har! :)

2011-12-27 @ 20:23:36
URL: http://lillafotografens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0