En vän är en person som kommer ifall de andra försvinner

Hej på er! Skrev nyss ett inlägg som jag råkade ta bort, grrrrr. Orkar inte skriva om, men aja för er skull puss.
Men har inte kunnat skriva här eftersom min dator inte har "mått" bra, men nu gör den det! Vi har tagit bort allt på den så den är som ny. Och därmed alla mina bilder. Så det fick bli en _jätte_ fin bild på mig som är tagen av min _jätte_ braiga webbkamera. Det är då min nya tröja som jag ska ha på nyårafton. 249:- på Maxi. Jag tror den kostade så mycket... Inte säker. (Mamma betalar!)
Men nu måste jag bara visa er en sak från gSm.. Förlåt nu ni som inte vet vad gSm är, och kanske hatar det. Men det är iaf gosupermodel.se. Heter spaceunicorn. där.
Jo, det jag tänkte visa är min älskade outfit som jag är så nöjd med där. Och det vill jag sluta detta inlägg med!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0